“Tesla” satışda çökdü – siyasi risklər, zəif tələb və gecikən məhsullar
“Tesla”nın 2025-ci ilin ilk rübündə mənfəəti 71% azalıb. Satışlar zəifləyib, siyasi risklər artıb və gələcək layihələrdə gecikmələr yaşanır.

“Tesla”nın mənfəəti 71% azaldı – satışlar düşür, gələcək qeyri-müəyyəndir
“Automotive Addicts”-ə istinadən “Mediahub.az” xəbər verir ki, “Tesla” 2025-ci ilin ilk rübündə mənfəətinin 71% azalması ilə ciddi sınaq qarşısındadır.
Şirkət 337 minə yaxın avtomobil sataraq $19,3 milyard gəlir əldə edib, lakin yalnız $409 milyon xalis mənfəət göstərib. Bu, son iki ilin ən zəif göstəricisidir. Qeyd olunub ki, $595 milyonluq vergi krediti olmasaydı, “Tesla” zərərə düşəcəkdi.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Geosiyasi gərginliklər və “Trump” dövrünün ticarət tariflərinin qayıdışı “Tesla”nın həm avtomobil, həm də enerji bölməsinə risk yaradır. Şirkət enerji sahəsinin xüsusilə təsirlənə biləcəyini bildirib.
CEO Elon Maskın siyasi mövqeləri də markaya zərbə vurur. Bir zamanlar ekoloji cəhətdən şüurlu istifadəçilər üçün cazibədar olan “Tesla”, indi bəziləri üçün uzaqlaşan brendə çevrilir.
Şirkət 2025-ci ilin birinci yarısında yeni, daha sərfəli modellərin istehsalına başlamağı planlaşdırır. Bu modellər “Robotaksi” layihəsi ilə bağlı platformaya əsaslanacaq, lakin “Model 3” və “Model Y” istehsal xətlərindən istifadə olunacaq.
Amma Reuters-in son məlumatına görə, bu planlar gecikir. Eyni zamanda, “Cybertruck” gözlənilən effekti yaratmayıb, və “Robotaksi” servisi ilə bağlı əhəmiyyətli suallar qalır – xüsusilə də təhlükəsiz, sürücüsüz idarəetmə hələ tam sübut olunmayıb.
“Tesla”nın mənfəət dalğalanmaları artıq norma halını alıb. Keçən ilki enişdən sonra Q2-də $1,5 milyard mənfəət qeydə alınmışdı, lakin onun da böyük hissəsi vergi kreditlərindən gəlmişdi. İndi şirkət həm istehsal, həm də marka kimliyini qorumaq üçün çətin bir dövrdən keçir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






