Spotify reklam gəlirlərini artırmaq üçün yeni Ad Exchange platformasını təqdim edir
Spotify, kiçik və orta bizneslər üçün SAX reklam birjasını istifadəyə verir, video formatında reklam gəlirlərini artırmağa yönəlir və DSP inteqrasiyalarını genişləndirir.
Spotify yeni Ad Exchange platforması ilə reklam gəlirlərini artırır
Digiday-ə istinadən Mediahub.az xəbər verir ki:
Spotify, video formatında gəlirliliyi artırmaq və reklam həcmini genişləndirmək məqsədilə öz reklam birjası olan Spotify Ad Exchange (SAX) platformasının testinə başlayıb. Bu addım, şirkətin uğurlu maliyyə göstəriciləri fonunda atılıb.
Maraqlı Xəbərlər
2025-ci il üçün Böyük Qazanc vəd edən 4 Kriptovalyuta
2025-ci ilə böyük gəlir vəd edən kriptovalyutalar: Solana (SOL), Polygon (MATIC), Fantom (FTM) və BlockDAG (BDAG). Onların unikal üstünlüklərini araşdırın.
Sahibkarların Üzləşdiyi 5 Əsas Qorxu və Onları Necə Dəf Etmək Olar?
Sahibkarlıq yolunda 5 əsas qorxu ilə necə mübarizə aparmaq olar? Uğura gedən yolda maneələri fürsətə çevirmək üçün effektiv strategiyalar Mediahub.az-da.
Samsung Təqdim Edir: Galaxy M16 5G və F16 5G Ucuz Model Telefonları
Samsung, MediaTek Dimensity 6300 seriyalı çiplərlə təchiz olunmuş Galaxy M16 5G və F16 5G telefonlarını təqdim edəcək. Hər iki model 50 MP əsas kamera və 5000 mAh batareya ilə gələcək.
Spotify Ad Exchange (SAX) pilot layihəsi
Spotify, Spotify Ad Exchange (SAX) platformasının istifadəyə verildiyini açıqlayıb. SAX-ın məqsədi kiçik və orta biznesləri cəlb etmək və mövcud müştərilərin reklam büdcələrindən daha effektiv istifadəni təmin etməkdir. Bu addımla Spotify, Meta və Google kimi rəqiblərlə daha rəqabətli olmağı hədəfləyir və The Trade Desk platforması ilə əməkdaşlıq edir.
Spotify, SAX-ı DSP platformaları ilə inteqrasiya edir və The Trade Desk-in Universal ID 2.0 sisteminə qoşulur, bu da cookie-lərdən istifadə etmədən reklam hədəflənməsini dəstəkləyir. SAX, reklam verənlər üçün Spotify inventarına birbaşa çıxış imkanı yaradır, bu isə əvvəlki yanaşmadan fərqli olaraq üçüncü tərəf reklam birjaları (SSP) ilə əməkdaşlığa ehtiyac qalmadığını göstərir.
Spotify-ın reklam texnologiyalarının inkişafı
Spotify 2008-ci ildə reklam inventarını birbaşa satışlar vasitəsilə monetizasiya etməyə başlayıb, lakin 2015-ci ildə proqramlı ticarətə keçid edib. Bu proses IAB Tech Lab və The Trade Desk ilə inteqrasiyalar və Google ilə proqramlı zəmanətli satışların başlanması ilə müşayiət olunub.
2021-ci ildə Spotify, reklam verənlərə dinləyicilərə podkastlar və digər audio kanallar vasitəsilə çatmaq imkanı verən Spotify Audience Network-u istifadəyə verib. Şirkət son zamanlarda platformasını Spotify Ads Studio-dan Spotify Ads Manager-ə dəyişib, bu da öz-özünə xidmət daxil olmaqla xidmətlərin təkamülünü göstərir.
Reklam strategiyasında yeni addımlar
Basis Technologies şirkətindən Lindsi Frid bildirib ki, SAX reklam idarəçiliyini daha səmərəli edir və əməliyyat proseslərini asanlaşdırır. Frid qeyd edib ki, SAX video formatında reklamların artımını məhdudlaşdıra bilər, lakin yenə də yeni reklam gəlirlərinin əldə olunmasına kömək edəcək.
Jellyfish-dən Aleks Blok qeyd edib ki, SAX brendlərin platformaya daxil olmasını asanlaşdırır və xərclərin minimal həddini azaldır, bu isə şirkətləri Spotify-da reklamı sınamağa təşviq edəcək.
Bazar təsiri
Spotify kiçik və orta müəssisələri (KOB) daha əlçatan reklam həlləri ilə cəlb etməyə davam edir. SAX, The Trade Desk kimi DSP-lər vasitəsilə reklamlara çıxışı asanlaşdıraraq, bu şirkətlər üçün platformanın cəlbediciliyini artırmağı vəd edir. Həll, yüksək qiymətlər və mürəkkəb sövdələşmələr səbəbindən əvvəllər platformaya maraq göstərməyən potensial müştərilər üçün də proqramlı reklam çətinliklərini aradan qaldırmağa yönəlib.
Maliyyə perspektivləri və Wall Street üçün hədəflər
Spotify 12 noyabrda üçüncü rüb gəlir hesabatını açıqlayacaq və SAX kimi həllərin mənfəət artımına necə töhfə verəcəyini göstərməyi planlaşdırır. 2024-cü ildə Spotify ilk dəfə gəlirlilik əldə edib və reklam gəlirləri ikinci rübdə ümumi gəlirin 12%-ni təşkil edib ki, bu da 456 milyon avroya (təxminən 478,8 milyon dollar) bərabərdir.
eMarketer-in proqnozlarına görə, 2025-ci ilə qədər reklam gəlirlərinin Spotify-ın ümumi gəlirindəki payı 21,45%-ə çatacaq. Bu isə premium abunəliklərdən asılılığın azalmasını tələb edəcək və SAX-ın əsas vəzifəsi də məhz bunu təmin etməkdir.
Açar terminlər
- Spotify Ad Exchange (SAX) — Spotify-ın reklam birjası, kiçik və orta biznesləri cəlb etmək və reklam gəlirlərini artırmaq üçün yaradılıb.
- DSP (Demand Side Platform) — Reklam verənlərin proqramlı reklam alışını idarə etməyə kömək edən platforma.
- Universal ID 2.0 — Cookie-lərə alternativ olaraq reklamın hədəflənməsi üçün istifadə edilən texnologiya.
Ən son məlumatlar üçün Mediahub.az izləyin və müzakirələrə qoşulun!
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?