Sosial şəbəkələrdə reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü başladı

Snapchat, Meta və TikTok kimi sosial şəbəkələr reklamsız ödənişli abunəliklər təqdim edir. Marketoloqlar yeni strategiyalara uyğunlaşmalıdırlar.

23.10.24 - 12:40
 0  1
Sosial şəbəkələrdə reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü başladı
Sosial şəbəkələrdə reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü başlayır. @freepik

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Sosial şəbəkələrdə reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü başladı

AdExchanger-ə istinadən Mediahub.az xəbər verir ki:

Reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü sosial şəbəkələrdə başladı

Sosial şəbəkələr istifadəçilərə reklamsız məzmuna çıxış təklif edən ödənişli abunəlikləri getdikcə daha çox tətbiq edir.

Maraqlı Xəbərlər
2025-ci il üçün Böyük Qazanc vəd edən 4 Kriptovalyuta
2025-ci il üçün Böyük Qazanc vəd edən 4 Kriptovalyuta

2025-ci ilə böyük gəlir vəd edən kriptovalyutalar: Solana (SOL), Polygon (MATIC), Fantom (FTM) və BlockDAG (BDAG). Onların unikal üstünlüklərini araşdırın.

Sahibkarların Üzləşdiyi 5 Əsas Qorxu və Onları Necə Dəf Etmək Olar?
Sahibkarların Üzləşdiyi 5 Əsas Qorxu və Onları Necə Dəf Etmək Olar?

Sahibkarlıq yolunda 5 əsas qorxu ilə necə mübarizə aparmaq olar? Uğura gedən yolda maneələri fürsətə çevirmək üçün effektiv strategiyalar Mediahub.az-da.

Samsung Təqdim Edir: Galaxy M16 5G və F16 5G Ucuz Model Telefonları
Samsung Təqdim Edir: Galaxy M16 5G və F16 5G Ucuz Model Telefonları

Samsung, MediaTek Dimensity 6300 seriyalı çiplərlə təchiz olunmuş Galaxy M16 5G və F16 5G telefonlarını təqdim edəcək. Hər iki model 50 MP əsas kamera və 5000 mAh batareya ilə gələcək.

Reklamsız abunəliklərin tətbiqi

Snapchat 2022-ci ildə ödənişli abunəlik tətbiq edən ilk platformalardan biri oldu. Ayda $3,99 dəyərində olan Snapchat+ planı eksklüziv funksiyalara çıxış imkanı verir, lakin reklamları tamamilə aradan qaldırmır. 2024-cü ilin avqustunda Snapchat+ abunəçilərinin sayı 11 milyona çatıb ki, bu da 2023-cü ilin sentyabrı ilə müqayisədə 6 milyon çoxdur.

Meta, 2023-cü ilin sonunda Avropada $14 aylıq abunə haqqı ilə Facebook və Instagram-da reklamsız istifadəyə imkan verən planını elan etdi. TikTok isə ayda $4,99 dəyərində reklamsız abunəlik test edir, Snapchat isə $10,50-lik yeni plan tətbiq edib. YouTube Premium isə artıq dünya üzrə 100 milyon abunəçiyə çatıb.

Marketinq və reklam strategiyalarına təsiri

Reklamsız ödənişli abunəliklərə keçid edən istifadəçilərin sayının artması ilə marketoloqlar uyğunlaşmalı olacaqlar. Belə istifadəçilərlə əlaqəni saxlamağın ən açıq yollarından biri influenserlərlə əməkdaşlıq etməkdir. Influencer tərəfindən yaradılan məzmun reklam kimi deyil, orqanik olaraq görünəcək. Lakin influenserlər, belə istifadəçilərə çıxış üçün daha yüksək ödəniş tələb edə bilərlər, çünki bu məzmundakı reklam linkləri məhdud olacaq.

Marketoloqlar, həmçinin birinci səviyyəli məlumatların (first-party data) toplanmasına diqqət yetirərək, müştərilərlə birbaşa münasibətlər qurmağa çalışa bilərlər. Bu, kiçik və orta müəssisələr (SMB) üçün çətin ola bilər, çünki məlumatların idarəedilməsi platformalarının tətbiqi və idarə olunması üçün resurslar kifayət etməyə bilər.

Platformalarla tərəfdaşlıq və digər reklam kanalları

Geniş kütləni hədəfləyən reklamverənlər birbaşa platformalarla işləməlidirlər. Məsələn, Meta, reklamsız abunəliklərin artmasından faydalanaraq mesajlaşma həllərindən, məsələn, çat funksiyasına keçid edən elanlardan istifadə edir. Bu, marketoloqlara telefon nömrələri vasitəsilə müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni davam etdirməyə imkan verir.

Alternativ olaraq, tətbiqlərdə və oyunlarda reklam, sosial platformalarda olduğu kimi effektiv ola bilər və bəzən daha ucuz başa gələ bilər. Bu, Cooking Dash və BuzzFeed-in Tasty kimi kulinariya oyunları və tətbiqlərini əhatə edir.

Naməlum gələcək

Bir çox istifadəçi reklamsız məzmuna çıxış üçün pul ödəməyə hazır olsa da, marketoloqlar üçün hələ də imkanlar mövcuddur. Lakin bəzi ödənişli abunəliklər gözləntiləri doğrultmaya bilər. Məsələn, Avropa İttifaqının qanunvericiləri Meta-nın “ödə və ya razılaş” prinsipinə əsaslanan biznes modelindən narazılığını ifadə ediblər ki, bu da abunəliklərin uğuruna təsir göstərə bilər.

Sosial şəbəkələr reklamsız abunəliklərə yönəlir, digər populyar kanallar, məsələn, axın platformaları isə əksinə, reklamı daxil etməyə başlayır. Məsələn, əvvəllər reklamsız fəaliyyət göstərəcəyini vəd edən Netflix, indi onu xidmətlərinə daxil etməyi nəzərdən keçirir.

Açar terminlər

  • Reklamsız abunəliklər — reklamsız məzmuna çıxış imkanı verən ödənişli xidmətlər.
  • Birinci səviyyəli məlumatlar (First-party data) — şirkətlər tərəfindən müştərilərlə birbaşa qarşılıqlı əlaqələrdən toplanan məlumatlar.
  • Ödə və ya razılaş modeli — istifadəçiləri ya abunəlik ödənişi etməyə, ya da reklamlara razı olmağa məcbur edən biznes modeli.

Siz də öz fikirlərinizi bildirmək üçün Mediahub.az izləyin!

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.