“LinkedIn” reklam hədəflənməsini fərdiləşdirir – yeni “Qualified Leads” optimallaşdırması

“LinkedIn” yeni “Qualified Leads Optimization” funksiyasını işə salıb. İstifadəçilər artıq reklamları öz tərif etdikləri keyfiyyətli müştəri modelinə uyğun optimallaşdıra biləcəklər.

23.04.25 - 22:29
 0  3
“LinkedIn” reklam hədəflənməsini fərdiləşdirir – yeni “Qualified Leads” optimallaşdırması
“LinkedIn” platformasında yeni “qualified leads” reklam funksiyasının konseptual vizualı @socialmediatoday.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

“LinkedIn” reklam hədəflənməsini fərdiləşdirir – yeni “qualified leads” optimallaşdırması

“Social Media Today”-in məlumatına görə, “LinkedIn” artıq reklamverənlərə “keyfiyyətli müştəri” anlayışını özləri müəyyənləşdirməyə imkan verəcək yeni funksiyanı – “Qualified Leads Optimization”u təqdim edib.

Yeni sistem “Lead Generation” məqsədli kampaniyalarda tətbiq olunur və istifadəçilər CRM və ya satış komandaları vasitəsilə toplanan müştəri məlumatlarını “LinkedIn Conversions API” ilə platformaya ötürə bilərlər.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Beləliklə, “Campaign Manager” sizin real keyfiyyətli müştəri nümunələrinizə əsaslanaraq reklamların kimlərə göstəriləcəyini optimallaşdırır. Əldə olunan ilkin nəticələrə görə, bu yanaşma hər “qualified lead” üçün xərci 39%-dək azalda bilər.

“LinkedIn” bildirir ki, sistemin effektivliyi üçün iki həftəlik öyrənmə mərhələsi və hər iki həftədə azı 5 keyfiyyətli müştəri ötürülməsi tövsiyə olunur. Məlumatların 30 gün ərzində paylaşılması vacibdir.

Əgər düzgün məlumat verilsə, sistem sizin üçün daha uyğun auditoriyanı müəyyənləşdirəcək. Bu isə daha yüksək ROI və daha dəqiq nəticələr deməkdir. Lakin bu imkanların əlavə xərclərlə müşayiət oluna biləcəyini də nəzərə almaq lazımdır.

Yeni funksiya xüsusilə böyük miqyasda reklam aparan şirkətlər üçün nəzərdə tutulub və müştəri hədəflənməsində yeni mərhələ yarada bilər.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.