İngiltərədə Oğlanlar Riyaziyyatda Qızları Fərqlə Geridə Qoyur – 20 İldən Sonra İlk Dəfə!

İngiltərədə oğlanlar son 20 ildə ilk dəfə qızları riyaziyyat və elmdə əhəmiyyətli fərqlə geridə qoyub. Akademiklər bunun səbəblərini araşdırır.

10.03.25 - 14:58
 0  5
İngiltərədə Oğlanlar Riyaziyyatda Qızları Fərqlə Geridə Qoyur – 20 İldən Sonra İlk Dəfə!
İngiltərədə şagirdlər riyaziyyat dərsində @independent.co.uk

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Qızlar Riyaziyyatda Niyə Geridə Qalır? İngiltərədə Yeni Araşdırma Açıqladı

The Independent-ə istinadən Mediahub.az xəbər saytı məlumat verir ki, İngiltərədə riyaziyyat və elmdə cinsiyyət fərqi son illərdə kəskin şəkildə artıb. Yeni araşdırmaya görə, oğlanlar bu fənlərdə qızları əhəmiyyətli dərəcədə geridə qoyub.

University College London (UCL) tərəfindən İngiltərə Təhsil Nazirliyi üçün aparılan araşdırma, 2023-cü ildə riyaziyyatda oğlanların qızlardan 26 xal daha yüksək nəticə göstərdiyini müəyyən edib. Halbuki, 2019-cu ildə bu fərq cəmi 2 xal idi. Bu, son 20 ildə ilk dəfə belə böyük fərqin ortaya çıxmasıdır.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.


Araşdırma 12,000 məktəbdən59 ölkədən toplanmış məlumatlar əsasında aparılıb. Nəticələrə əsasən, oğlanlar 9-cu sinif səviyyəsində elmdə də qızlardan 14 xal daha yüksək nəticə əldə ediblər.

Qızlar və oğlanlar arasında bu fərqin ABŞ, Kanada və Avstraliya kimi digər ölkələrdə də müşahidə edildiyi bildirilib. Lakin İngiltərədə bu fərq digər ölkələrlə müqayisədə daha böyük olub.

Alimlər bu fərqin səbəbi olaraq aşağıdakı faktorları vurğulayırlar:

  • Qızların riyaziyyat və elm üzrə özlərinə inamlarının aşağı olması
  • STEM fənlərində mənsubiyyət hissinin zəif olması
  • Qızların məktəbə davamiyyətinin oğlanlara nisbətən daha zəif olması

UCL-nin Təhsil və Cəmiyyət fakültəsindən Dr Jennie Golding bildirib: “Son 20 ildə oğlanlar və qızlar riyaziyyat və elm sahələrində oxşar nəticələr göstərirdilər. Lakin son illərdə qızlar özlərinə inamlarını itirməyə başlayıblar. Problemin əsas səbəblərini müəyyən etmək üçün daha geniş araşdırmalar lazımdır.”

Həmçinin, araşdırma nəticələri göstərib ki, İngiltərədə aşağı gəlirli ailələrdən olan uşaqlar riyaziyyatda daha zəif nəticələr göstərirlər. Evdə daha çox kitab olan uşaqlar isə bu sahədə daha uğurlu olurlar.

İngiltərədə STEM fənləri üzrə lider ölkələr olan Tayvan, Honq Konq, Yaponiya, Cənubi Koreya və Sinqapur bu sahədə ən yüksək akademik nəticələr göstərən ölkələr olaraq qalırlar.

İngiltərə Təhsil Naziri Catherine McKinnell bildirib: “Bu nəticələr təhsil sistemimizdə əvvəldən mövcud olan bərabərsizlikləri bir daha ortaya qoyur. Biz STEM fənlərinin populyarlığını artırmaq üçün xüsusilə qızlar arasında yeni təşəbbüslər həyata keçirəcəyik.”

İngiltərə hökuməti artıq müasir təhsil proqramının və qiymətləndirmə metodlarının yenilənməsi üçün müstəqil ekspertlərin rəhbərlik etdiyi yeni Kurikulum və Qiymətləndirmə İcmalını başladıb.

Təhsil sahəsində mütəxəssislər qızların STEM fənlərinə marağını artırmaq üçün məktəblərdə daha çox dəstək proqramları və mentorluq layihələrinin tətbiq edilməsinin vacib olduğunu bildirirlər.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.