“Google Analytics” izləmə qaydalarını yenilədi – məxfilik dövrü üçün yeni alətlər
“Google Analytics” kampaniya izləməsini dəqiqləşdirmək və məxfilik səbəbindən yaranan problemləri tez aşkar etmək üçün yeni funksiyalar əlavə edib.

“Google Analytics” məxfilik dövrü üçün yeni izləmə funksiyaları təqdim etdi
“Search Engine Journal”-ın məlumatına görə, “Google Analytics” reklam kampaniyalarının izlənməsində məxfilik məhdudiyyətlərini aradan qaldırmaq üçün yeni imkanlar təqdim edib.
İki əsas yenilik nədir? Birincisi, Aggregate Identifier – GCLID işləmədikdə ödənişli trafiklə orqanik axtarışı qarışdırmamaq üçün alternativ identifikator təqdim edir. İkincisi isə Smart Fallback – əgər əsas identifikatorlar işləmirsə, UTM tag-ları ehtiyat kimi istifadə olunur.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Bundan başqa, “(data not available)” və “(not set)” kimi yeni etiketlər də əlavə edilib. Bu dəyişikliklər məlumatların düzgün şərh olunmasına kömək edir və hansı problemlərin sizin tərəfinizdən həll oluna biləcəyini göstərir.
Yeni Data Quality Indicator isə hesabatların yuxarısında çıxaraq konfiqurasiya səhvlərini vaxtında göstərir və həll yollarına keçid verir. Sistem avtomatik qeydlər də əlavə edir ki, rəqəmlərin niyə dəyişdiyini anlamaq asanlaşsın.
Marketoloqlar üçün bu nə deməkdir? Artıq çərəzlər və identifikatorlar məhdud olduqda belə daha dəqiq kampaniya nəticələri əldə etmək mümkündür. Əsas məsələ – UTM tag-lardan düzgün istifadə etməyi unutmayın!
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






