Google Ads bəzi reklamçılar üçün dayandırıldı – səbəb nədir?

Martın 1-dən etibarən bəzi reklamçılar Google Ads kampaniyalarının dayandığını bildirir. Nə klik, nə də təsir alırlar. Google hələ ki, məsələyə rəsmi cavab verməyib.

03.03.25 - 09:51
 0  5
Google Ads bəzi reklamçılar üçün dayandırıldı – səbəb nədir?
Google Ads reklamlarının dayandırılması ilə bağlı problem @searchengineland.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Google Ads bəzi reklamçılar üçün işləmir: Çoxsaylı şikayətlər var

Search Engine Land-ə istinadən Mediahub.az xəbər saytı məlumat verir ki, Martın 1-dən etibarən bəzi reklamçılar Google Ads reklamlarının dayanması problemi ilə üzləşib. Bu müddət ərzində bir çox kampaniya nə təsir (impression), nə də klik almayıb.

Google Ads reklamları niyə işləmir?

Google Ads Forumunda çoxsaylı şikayətlər var və reklamçılar kampaniyalarının heç bir nəticə vermədiyini bildirirlər. Hazırda Google bu məsələ ilə bağlı heç bir rəsmi açıqlama verməyib.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Potensial səbəblər

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi Navah Hopkins LinkedIn-də bu problemlə bağlı ehtimallarını paylaşıb:

“Görünür ki, eCPC (Enhanced CPC) reklamları təsdiqlənməyib və ya Google Business Profile (GBP) ilə əlaqəli bir məsələ var. GBP ilə əlaqəli olan reklamçılar bu problemi yaşamırmı?”

Bəzi mütəxəssislər problemin Mart ayında Search və Display Ads üçün eCPC-nin deaktiv olunması ilə əlaqəli ola biləcəyini düşünürlər. Lakin, dəqiq səbəb hələ məlum deyil.

Google Ads reklamçılar üçün risk yaradır

Reklam hesabı idarə edənlər üçün bu, ciddi problem yarada bilər. Əgər sizin də reklamlarınız Martın 1-dən etibarən görünmürsə, Google Ads nümayəndənizlə əlaqə saxlamağınız tövsiyə olunur.

Açar Terminlər:

  • Google Ads – Google-un reklam platforması.
  • eCPC – Google Ads-də kliklərin optimallaşdırılmış dəyərini təyin edən alqoritm.
  • Google Business Profile – Yerli bizneslər üçün Google-un təqdim etdiyi onlayn profil xidməti.

Rəqəmsal marketinqdəki son yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün Mediahub.az xəbər saytı-nı izləyin!

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.